Beste klant,

Omdat je in mijn shop iets wilt kopen, ben ik verplicht om je de algemene voorwaarden te laten lezen. Je kunt niet bestellen zonder dat je hiermee akkoord bent gegaan. Voor die mensen die de algemene voorwaarden wèl lezen, zal ik het proberen in een begrijpelijke taal uit te leggen.

  1. Informatie over mij als ondernemer

Ik ben ingeschreven bij de Kamer van Koophandel met de bedrijfsnaam MarketingMore.

Het Kvk- nummer is      : 01118113

Btw nummer                 : NL1021.61.768.B01

Postadres                    : Koevordermeerstraat 37, 8531 RP, Lemmer

Telefoonnummer         : 06 – 148 28 105

E-mail adres                : shop@travelott.nl

  1. Van toepassing
  • Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk product dat in mijn shop te koop is en op elke koopovereenkomst die jij en ik sluiten.
  • Voordat de koopovereenkomst wordt gesloten, wordt deze tekst aan jou als consument beschikbaar gesteld.
  1. Het aanbod
  • De producten die ik verkoop bevatten een volledige en nauwkeurige omschrijving. De beschrijving is voldoende gedetailleerd, om een goede keuze te kunnen maken.
  • De afbeeldingen die ik gebruik zijn waarheidsgetrouw. Soms kan het voorkomen dat de kleur op een afbeelding enigszins afwijkt van de originele kleur. Dit kan komen door de instellingen van je beeldscherm of de kwaliteit van de foto.
  • Soms kan ik mij vergissen (dit gebeurt gelukkig bijna nooit) en is een product niet op voorraad of heeft een kleine afwijking ten opzichte van de omschrijving of afbeelding. Hier kun je mij niet aan houden. Maar uiteraard kun je dan het product nabestellen of kosteloos retourneren.
  1. De koopovereenkomst

Op het moment dat jij iets bij mij koopt sluiten we een koopovereenkomst.

  • Je ontvangt direct een koopbevestiging.
  • Ik zorg voor een veilige webomgeving, waarbij jij veilig electronisch kan betalen. Mijn website heeft een SSL beveiliging en de betalingen worden afgehandeld door partner Mollie.
  1. Herroepingsrecht
  • Een artikel kan zonder reden tot 14 dagen na aankoop geretourneerd worden.
  • Het aankoopbedrag krijg je dan binnen 7 dagen retour gestort.
  • De verzendkosten zijn voor jouw eigen rekening.
  • Je snapt natuurlijk dat het product ongebruikt en onbeschadigd moet zijn. Daarnaast moet het in de originele verpakking retour gestuurd worden. Ik wil het nl. graag nog aan een ander verkopen.
  1. Garantie en klachten 
  • Voordat ik iets verstuur, controleer ik het artikel goed. Maar ik kan iets over het hoofd hebben bezien. Als er iets mis is met een product bij levering dan kun je dit binnen 14 dagen retour zenden. De verzendkosten zijn dan voor mij rekening. Je moet dan wel eerst contact met mij opnemen zodat ik het defect kan beoordelen en je een verzendlabel kan toesturen. Wij overleggen dan samen of je het aankoopbedrag retour gestort wilt hebben of dat je een vervangen product wilt ontvangen
  • Gaat een product stuk, na 14 dagen dan geldt het volgende. Ik hanteer de garantie zoals mijn leveranciers deze hebben bepaald. Ik werk met verschillende merken en deze hebben elk hun eigen garantietermijn. Voor zover mogelijk zal ik dit bij de productomschrijving kenbaar maken. Merkloze artikelen hebben geen garantie. Maar ik zal altijd proberen om in alle redelijkheid met je tot een oplossing te komen.
  1. Verzendkosten
  • Voor pakketten die niet door de brievenbus kunnen, vraag ik een kleine bijdrage in de verzendkosten. De overige 50% neem ik voor mij rekening. Omdat mijn shop klein is en de marges op veel artikelen gering zijn is het helaas voor mij (nog) niet mogelijk om gratis te verzenden.

Ik wens je veel plezier met je aankoop!

 

Vriendelijke groeten,

 

Manon Kuipers